پرش به محتوا

اعضای هیأت علمی

محمدعلی نعمت بخش استاد تمام گروه مهندسی نرم افزار دانشگاه اصفهان است. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق از دانشگاه فناوری لوئیزیانا آمریکا در سال 1981 و همچنین مدارک کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته مهندسی برق و کامپیوتر از دانشگاه آریزونا، ایالات متحده آمریکا، به ترتیب در سال 1983 و 1987 دریافت کرد. او قبل از پیوستن به دانشگاه اصفهان سال ها در شرکت توشیبا کار کرد. او بیش از 150 مقاله تحقیقاتی با داوری، چندین پتنت ثبت شده در ایالات متحده و دو کتاب پایگاه داده منتشر کرده است که به طور گسترده در دانشگاه ها استفاده می شود. علایق اصلی تحقیقاتی او شامل وب هوشمند و فناوری داده های بزرگ است.

احمد براآنی مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی ماشین‌‌های آمار و محاسبات از دانشگاه فردوسی، مشهد، ایران و مدرک کارشناسی ارشد را در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه جورج واشنگتن، واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. او همچنین مدرک دکترای خود را در علوم کامپیوتر، از دانشگاه ولنگونگ ، استرالیا اخذ کرد. احمد براآنی در حال حاضر استاد تمام گروه مهندسی نرم افزار، دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان است. علاقه تحقیقاتی او شامل داده کاوی، بازیابی اطلاعات، امنیت اطلاعات، امنیت پایگاه داده و پایگاه داده است.

افسانه فاطمی

دکتر فاطمی

Head of Department

افسانه فاطمی لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان، در سال 1373 دریافت کرد و مدارک ارشد و دکتری را در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در سال‌های 1380 و 1391 از دانشگاه اصفهان اخذ کرد. وی در سال 1394به عنوان استادیار به دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان پیوست. او اکنون رئیس دپارتمان مهندسی نرم افزار دانشگاه اصفهان است و از سال 2017 عضو گروه تحقیقاتی کلان‌داده دانشگاه اصفهان است. علایق اصلی تحقیقاتی او در زمینه های شبکه های پیچیده، سیستم های پرسش و پاسخ و داده های بزرگ است.

رضا رمضانی

دکتر رمضانی

Vice Chancellor

رضا رمضانی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به ترتیب از دانشکده فنی شیراز و دانشگاه صنعتی اصفهان در سال‌های 1389 و 1391 دریافت کرد و ، او از سال 1393 همکاری با دپارتمان کامپیوتر و اتوماتیکای دانشگاه UCM مادرید را آغاز نمود و همچنین مدرک دکترای مهندسی نرم افزار خود را از گروه مهندسی کامپیوتر، دانشگاه فردوسی مشهد، در پاییز 1396 دریافت کرد. وی در حال حاضر استادیار گروه مهندسی نرم افزار دانشگاه اصفهان است. حوزه اصلی تحقیقاتی او شامل پردازش زبان طبیعی، داده کاوی و وب معنایی است.

زهرا زجاجی

دکتر زجاجی

COLLEAGUE AT UI

زهرا زجاجی لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از دانشگاه اصفهان در سال 1387 و مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1389 در رشته هوش مصنوعی از دانشگاه اصفهان و دکترای خود را در سال 1396 در رشته هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر دریافت کرد. وی در حال حاضر عضو هیئت علمی گروه مهندسی نرم افزار دانشگاه اصفهان است. علاقه اصلی پژوهشی وی داده‌کاوی و کاوش رسانه‌های اجتماعی است.

عارفه کاظمی

دکتر کاظمی

COLLEAGUE AT UI

عارفه کاظمی استادیار گروه زبان شناسی محاسباتی دانشگاه اصفهان است. او در سال‌های 1387 و 1389 به ترتیب مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته‌های مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی از دانشگاه اصفهان دریافت کرد. او در ادامه موفق به کسب مدرک دکتری در رشته هوش مصنوعی از دانشگاه اصفهان در سال 1396 شد. وی محقق مدعو در مرکز ADAPT ایرلند در سال های 1394-1393 بوده است. زمینه های اصلی مورد علاقه او شامل پردازش زبان طبیعی (ترجمه ماشینی، سیستم پرسش و پاسخ، تحلیل احساسات)، زبان شناسی محاسباتی و داده کاوی است.